MPL_DCIK_promo

CÍMIRATKITÖLTŐ és

E-FELADÓJEGYZÉK alkalmazás

egyszerűen, gyorsan intézheti feladásait!

MPL CÍMIRATKITÖLTŐ

8.18.3.4

LETÖLTÉS


Súgó

Kézikönyv útmutató

Ragszám, ügyfélfájl

Igénylés

 

Szerződési feltételek

postai MPL csomag

MPL LABEL COMPLETION

8.18.3.4

Download


User Guide

DOWNLOAD
ikon_csekk

CÍMIRAT EGYEDI BEÁLLÍTÁS, ELŐÁLLÍTÁS

A címiraton megjelenítheti a címzett telefonszámát, amelyen kézbesítőnk keresheti őt. Egyedi QR kód generálására is van lehetőség, amelyet mind a címzett, mind a feladó beolvashat, ha az üzleti folyamat megkívánja azt.

ikon_csekk

PARTNER ADATBÁZIS EXPORT/ IMPORT

Az operációs rendszer újratelepítése során, lehetőség van a programban mentett partnerek (címzettek) adatainak kiexportálására, majd visszaimportálásra.

ikon_csekk

Több felhasználós üzemmód

Ha egyszerre többen is szeretnék használni a programot, telepítse egy olyan meghajtóra, ahol a felhasználók teljes joggal elérik az adott mappát, így indíthatják több gépről is.

ikon_csekk

KERESÉS TÖBB FUNKCIÓVAL

Keressen címzettjei, feladásai között egyszerűen és gyorsan!

ikon_csekk

INVERZ FELADÁS

Csomagok visszakézbesítése a feladónak. Ha a vásárló elállt a vételtől, a csomag visszaküldését könnyedén intézheti a programon keresztül.

ikon_csekk

címjavítás, címtisztítás

Ha nem biztos a címzett helyes címében, csak kezdje el gépelni a címet és a program automatikusan ajánlja fel a helyes lehetőségeket.

ikon_csekk

LEHÍVÁSOS FELADÁS

Vegye igénybe ezt a funkciót, ha egy csomagot el kell szállítani egyik helyről a másikra, úgy hogy Ön nem tud jelen lenni!

ikon_csekk

többnyelvűség

Használja akár angol nyelven is!

FONTOS INFORMÁCIÓK AZ INDULÁSHOZ

A program az alábbi rendszerekkel kompatibilis:

  • Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
  • Windows Server 2003, 2008, 2012, 2016

A program a telepítésekor ellenőrzi és, ha kell, letölti az alábbi futtatási környezetet:

OKTATÓVIDEÓK

A szoftver telepítését, beállítását és használatát bemutató videók.

TÁMOGATÁS, SEGÍTSÉGNYÚJTÁS:

Az MPL Címiratkitöltő program telepítésével, használatával és a jelentkező problémák elhárításával kapcsolatban forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz! Felkészült munkatársaink örömmel segítenek hétfőtől péntekig 08:00-17:00 között, illetve november 1-től január 15-ig, az ünnepi időszakban, 08:00-18:00 között).

E-mail : uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu (A levél Tárgy mezőjébe kérjük beírni: Címiratkitöltő hiba)

A megkeresések hatékony kezeléséhez az alábbi elsődleges információkat szükséges megadni:

• A szerződött ügyfél neve és azonosítója (XY Kft, 0000000001)

• A hibát jelző személy telefonszáma és e-mail címe

• A címiratkitöltő szoftver verziószáma, amely a bejelentkezést követően a főoldal bal felső sarkában látható (pl. 8.18.3.4.)

• Hibaüzenet pontos szövege (ha van), és a probléma rövid leírása

• Mely funkcióban, tevékenység közben jelentkezik a rendellenesség

• Képernyőkép a hiba jelenségről. A PrintScreen (PrtScr) billentyű egyszeri lenyomása a teljes képernyőt a vágólapra teszi, amely beilleszthető az e-mailbe, vagy a Paint programba illesztve egy képfájl hozható létre. A képet szükség esetén e-mailben szíveskedjen beküldeni a hibaelhárításhoz.



GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

KITŐL LEHET ÚJ ÜGYFÉLFÁJLT (RÉGI NEVÉN: ÍRÁSVÉDETT ÁLLOMÁNYT) IGÉNYELNI?

A küldeményazonosítókat és a szerződéses díjakat tartalmazó ügyfélfájl igényét egyszerűen jelezheti itt

MILYEN JELSZÓVAL LEHET A PROGRAMBA BELÉPNI?

A program alapértelmezett jelszava: mpl Amennyiben régebbi programra történt a szoftver frissítése, akkor az ott használt jelszó lesz az alapértelmezett.

LEHET-E A KÜLDEMÉNYADATOKAT IMPORTTAL BEEMELNI A PROGRAMBA?

Igen, ez a funkció használható. Bővebb információ a Súgó/Felhasználói kézikönyv dokumentumban található. Ugyanitt található több minta import fájl, amelyek a különböző kézbesítési módok import állományainak kitöltését mutatja be.

CÍMIRAT ETIKETTET HOL IGÉNYELHETEK?

A címirat etikettel kapcsolatos igényét a felvételt végző postahelyen jelezheti.

A CÍMIRAT NYOMTATÁSI KOORDINÁTÁIT HOL TUDOM BEÁLLÍTANI?

A nyomtatási beállítást küldeményrögzítés után, a Profil/Címirat nyomtatás beállítások/Címirat pozíciói menüpontban lehet elvégezni. X pozíció: Az első címirat nyomtatási pozíciója a lap bal oldali margójától mérve mm-ben. Y pozíció: Az első címirat nyomtatási pozíciója a lap felső margójától mérve mm-ben. Eltolás: A második címirat távolsága az elsőtől mm-ben.

A CÍMIRAT ETIKETT JOBB/BAL OLDALI RÉSZÉT HOGYAN LEHET KITÖLTENI ADATTAL?

Az etikett két, külön leválasztható részére a Profil/Címirat nyomtatás beállítások/Etikett beállítások menüpontban lehet előre meghatározott, vagy tetszőleges nyomtatási adattartalmat beállítani. Dokumentum menedzsment különszolgáltatás igénybevétele esetén beállítása feltétlenül szükséges.

A DÍJMENTESEN IGÉNYBE VEHETŐ SZÁLLÍTMÁNY-KÉZBESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS MIT JELENT?

Az egy feladójegyzéken belül azonos címhelyre szóló küldeményekhez igénybe lehet venni a szállítmányként történő kézbesítési szolgáltatást. Amennyiben a Profil/ Alapbeállítások karbantartása/ Szállítmány-kézbesítés menüpontban a jelölő bekapcsolt állapotban van, az adott címhelyre szóló valamennyi küldeményt együtt kézbesítendőként kezeljük a szállítás és kézbesítés során. Ha ez a szolgáltatás nem alapértelmezett, akkor a küldemény rögzítés során is bejelölhető a címzett adatainak megadásakor. Az összetartozó küldemények kinyomtatott címiratán ez az információ megjelenik, a postai kézbesítés csak a teljes szállítmány átvételével lehetséges.

MEGFELELŐEN BE VAN ÁLLÍTVA A LEVÉLKÜLDÉS SMTP KAPCSOLATA, AZ AUTOMATIKUS LEVÉLKÜLDÉS MÉGSEM MŰKÖDIK, MI LEHET A BAJ?

A Profil/ E-mail küldés beállítása/E-mail kiszolgáló beállítása menüpontban ismételten adja meg a szolgáltatói és felhasználói adatokat, majd a Teszt gomb használatával ellenőrizheti a levélküldés működését. Amennyiben a teszt levél küldése sikertelen, keresse internet szolgáltatóját és egyeztesse az elvárt beállításokat! További feltétele a sikeres levélküldésnek, hogy a felhasználói tűzfal/router beállításoknál megfelelően engedélyezett legyen az SMTP levélküldési funkció.

HOGYAN TUDOM ELLENŐRIZNI A MÁR FELADOTT KÜLDEMÉNYEK PILLANATNYI ÁLLAPOTÁT?

A programban a küldemény azonosítók nyomkövetési linkként szolgálnak. Rákattintva a Posta nyomkövetési oldalára navigál, ahol megjeleníti az adott küldemény aktuális állapotát.

SIKERTELEN VOLT A LEVÉLKÜLDÉS A PROGRAMBÓL, HOGYAN TUDOM EZEKET ÚJRA KÜLDENI?

Az E-mail/ Hibás e-mailek menüpontban kijelölve az adott levelek újraküldhetőek, ha a küldést akadályozó tényező javítva lett. A hibás levelek újraküldése csak a program bezárásáig lehetséges, bezárás után a levélküldési lista törlődik!

HOL TUDOM AZ AKTUÁLIS FELADÁSI DÍJAIMAT MEGTEKINTENI?

A Kapcsolat/ Díjtáblázat menüpontban a megfelelő dátum és megállapodás beállításával. A kézbesítési mód kiválasztása után megtekinthetőek az 1 és 2 napos alapdíjak és a hozzá tartozó különszolgáltatások díjai. A megjelenített díjak bruttó összegek.

HOGYAN TUDOK AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT RÉSZÉRE LEVELET KÜLDENI?

A Kapcsolat/ Ügyfélszolgálati megkeresés menüpontban kezdeményezhető levélküldés. A funkció csak működő SMTP beállítások esetén működik!

HOGYAN TUDOK EGY LEZÁRT FELADÓJEGYZÉKET ÚJRA ELKÜLDENI?

A Keresés/ Lezárt feladójegyzékek menüpontban az érintett feladás kijelölése után lehetőség van az elektronikus feladójegyzék és a tájékoztató levelek újraküldésére, valamint a feladójegyzék kinyomtatására.

CÍMIRATOK UTÓLAGOS NYOMTATÁSÁRA VAN-E LEHETŐSÉG?

A Keresés/ Lezárt feladójegyzékek menüpontban, a feladójegyzék kijelölése után a Küldemények nyomógombbal megjelenített küldemények címiratait újra ki lehet nyomtatni.