E_felado_jegyzek_fejlec

WEBEFJ A MAGYAR POSTA SAJÁT FEJLESZTÉSŰ, WEB-ALAPÚ EFJ ELŐÁLLÍTÓ ALKALMAZÁSA

A WEBEFJ a postai adminisztrációk teljes körű kezelését támogatja: az elektronikus feladójegyzék előállítást és a feladáshoz szükséges nyomtatványok kitöltését is.

 

MIÉRT ÉRDEMES A POSTA ÁLTAL FEJLESZTETT WEBEFJ-T HASZNÁLNIA?

  • Mindig naprakész, megbízható
  • Megkönnyíti a tömeges levélfeladásokkal járó feladatokat, hiszen kiváltja a papíralapú feladójegyzék használatát
  • Kezeli a díjhiteles és a bérmentesítő géppel történő feladást
  • Mindig a hatályos Műszaki specifikációnak megfelelő elektronikus feladójegyzéket készíti el
  • Nem kell külön bevizsgáltatnia az elkészített adatállományt
  • Könyvelt és közönséges levelek esetében is alkalmas a bontott címadatok megadására
  • Egy kattintással beküldhető az elkészített feladójegyzék a postai fogadó rendszerbe
  • Ingyenes
  • Számos kényelmi funkcióval rendelkezik:
         o szoftverbe épített adatbázis támogatja a pontos címzést (utca, házszám szintű adatokkal)
         o a beépített címzéstámogatással ellenőrizhető a címek helyessége
         o segíti a leggyakrabban használt méretű borítékok és etikettek címzésének kinyomtatását
         o a belföldi és nemzetközi tértivevény nyomtatása – akár leporellós, akár vágott formátumban is – biztosított.

A WEBEFJ használati feltételei

EFJ_process

1. E-SZOLGÁLTATÁSOK ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEI (TOVÁBBIAKBAN: E-ÁSZF)

  • Az alkalmazás igénybevételi és felhasználási feltételeit ÁSZF szinten kezeljük, így a WEBEFJ alkalmazás használata üzleti partnereink számára szerződéskötés nélkül, de előzetes regisztrációval vehető igénybe.
  • A cégadatok és felhatalmazotti adatok megadására az e-ÁSZF egyik melléklete, az Adatbekérő lap szolgál, melynek kitöltésével és elektronikus úton történő visszaküldésével egyidejűleg Ön elfogadja az elektronikus szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződési feltételeinket.

2. IGÉNYBEJELENTÉS

  • Az Adatbekérő lapon a céges regisztrációhoz és a felhasználók céghez történő összerendeléséhez szükséges adatokat kérjük feltüntetni. Meglévő ÉnPostám regisztrációval rendelkező magánszemélyek is megadhatóak felhasználóként.
  • A kitöltött Adatbekérő lapot elektronikus úton a kwradmin@posta.hu e-mail-címen várjuk vissza.

3. ÉNPOSTÁM REGISZTRÁCIÓ

  • Regisztrációs folyamatunk kétlépcsős:
          o első lépésként a céget regisztráljuk rendszereinkben,
          o második lépésként azokat a felhasználókat, akiket WEBEFJ alkalmazás használatára a cég képviselője felhatalmazott.
  • A regisztrációról/regisztráció megtörténtéről egy aktiváló linken kapnak tájékoztatást, így egy egyszeri bejelentkezéssel azonnal aktiválható az alkalmazást használó személyek regisztrációja.

4. WEBEFJ HASZNÁLAT

  • A WEBEFJ alkalmazás regisztrált felhasználónk számára honlapunkon keresztül bárhonnan, bármikor, ingyenes elérhető.

Elektronikus feladójegyzék alkalmazáshoz kapcsolódó videók